French vidéo english subtitles en : cuckold morning risk part 2 – intense footfucking with ouilovetoes a direct and explosive sequel to part 1 !after licking and sucking my feet like crazy, my lover completely loses it. he grabs both my feet, presses them together, and starts fucking them with incredible rage. he slides his hard cock between my ultra-soft soles, fucking my feet as if they were my pussy. moans, close-ups of my toes curling with pleasure, my perfect arch and the arch of my foot squeezing him... until he finally explodes! liters of hot cum squirt all over my soles, run between my toes, and drip down my heels. i play with the cum with my feet in front of the camera, spreading it around so you can see every detail while i laugh at my cuckold who has no idea what just happened. fr : matin interdit avec mon amant part 2 – intense footfucking with ouilovetoes suite directe et explosive de la partie 1 ! après m’avoir léchée et sucée les pieds comme un fou, mon amant craque totalement. il prend mes deux pieds, les colle l’un contre l’autre et commence à les baiser avec une rage incroyable. il glisse sa queue bien dure entre mes plantes ultra douces, me baise les pieds comme si c’était ma chatte gémissements, gros plans sur mes orteils qui se crispent de plaisir, ma cambrure parfaite et ma voûte qui l’enserre… jusqu’à ce qu’il explose enfin ! des litres de sperme chaud qui giclent partout sur mes semelles, coulent entre mes orteils et dégoulinent sur mes talons. je joue avec le sperme avec mes pieds devant la caméra, je l’étale bien pour que tu voies chaque détail pendant que je ris de mon cocu qui n’a aucune idée de ce qui vient de se passer.