Italian speaking. i am on the bdsm bed doing my exercises in peace, focused on my movements. suddenly my slave comes in and disturbs me by asking where he should put the plastic wrap. he asks how it is used and where it should be stored under the bed.i turn to him annoyed. he should have known for years: that plastic wrap is used to wrap slaves and immobilize them completely, turning them into my motionless puppets. instead of letting me finish my workout in peace, he comes to bother me.his interruption makes me lose concentration completely. i get angry. i take the plastic wrap he brought, grab him and push him onto the bdsm bed. i make him lie on his back and start wrapping him tightly with the transparent plastic. round after round i bind him to the bed, tightening it around his body, arms and legs. in a few minutes he is completely immobilized, wrapped like a shiny transparent puppet.now it is time for punishment. first i take off my sneakers and press my dirty, sweaty socks directly onto his face. the smell is strong after the workout. i keep them there for a while, making him breathe the accumulated sweat. then i slowly remove them.with my bare, still warm feet, i plug his nose with the toes of one foot and his mouth with the sole of the other. my feet are stinky and damp after the workout. i smother him like this, pressing firmly while he cannot move even a millimeter, trapped in the plastic wrap.i stay on top of him for a while, alternating the pressure and enjoying his discomfort. i let him breathe only when i want. i continue until i get bored of this game.then i stand up, look at him once more wrapped and helpless, and say calmly: “next time don’t disturb me while i’m exercising.” sono sul letto bdsm e sto facendo i miei esercizi in tranquillità, concentrata sui movimenti. all’improvviso il mio schiavo entra e mi disturba chiedendomi dove deve mettere la pellicola trasparente. mi chiede come va usata e dove va riposta sotto il letto.mi giro verso di lui infastidita. dovrebbe saperlo da anni: quella pellicola serve per avvolgere gli schiavi e bloccarli completamente, trasformandoli nei miei pupazzi immobili. invece di lasciarmi finire gli esercizi in pace, viene a rompermi le palle .la sua interruzione mi fa perdere completamente la concentrazione. divento arrabbiata. prendo la pellicola che mi ha portato, lo afferro e lo spingo sul letto bdsm. lo faccio sdraiare sulla schiena e inizio ad avvolgerlo stretto con la pellicola trasparente. giro dopo giro lo lego al letto, stringendo bene intorno al corpo, alle braccia e alle gambe. in pochi minuti è completamente immobilizzato, avvolto come un pupazzo lucido e trasparente.adesso è il momento della punizione. mi tolgo prima le scarpe da ginnastica e gli premo i calzini sporchi e sudati direttamente sulla faccia. l’odore è forte dopo l’allenamento. li tengo lì per un po’, facendogli respirare il sudore accumulato. poi me li tolgo lentamente.con i piedi nudi e ancora caldi, gli tappo il naso con le dita di un piede e la bocca con la pianta dell’altro. i miei piedi sono puzzolenti e umidi dopo il workout. lo soffoco così, premendo con decisione mentre lui non può muoversi nemmeno di un millimetro, avvolto nella pellicola.rimango sopra di lui per un po’, alternando la pressione e godendomi il suo disagio. lo lascio respirare solo quando voglio io. continuo fino a quando mi annoio di questo gioco.poi mi alzo, lo guardo ancora una volta avvolto e bloccato e dico con calma: la prossima volta non disturbarmi mentre faccio esercizio.